RSS

kemana hilangnya nikki


Assalamualaikum....

Post aku kali ni aku nak kongsikan perasaan hambar dan sedih yang aku rasa...siesly apabila kita kehilangan sesuatu yang rapat dan kita sayang kita akan sangat merasa kehilangannya..sampai nak tidow malam pun aku teringat2...mungkin korang fikir ni bukanlah 1 kehilangan besar tapi bagi aku ia merupakan 1 kehilangan yang amat aku rasai..

Baru2 ni,kucing kesayanganku ‘nikki’ hilang..dengar berita dari rumah telah buatkan aku sebak dan telah buatkan aku muram sepanjang hari...hilang mood nak bercakap hari tu..tapi macam org kata la,life must goes on..hahahaha...walaupun bley bela kucing lain,tapi perangai dan kenakalan kucing lain x kan sama dengan nikki....Aku harap dan berdoa agar nikki jumpa jalan pulang kerumah...Aku sentiasa selitkan dalam doaku lepas tunaikan Solat agar nikki muncul semula...Sesungguhnya Allah maha kuasa dan maha Mengetahui...Dengan KekuasaanNYA semua benda tidak mustahil....
Kalau aku pulang kerumah, nikki lah penaman setia..kalau balik tu, mesti dia berlari datang dekat dengan aku..kalau x pun,dia mesti duduk atas kereta...walaupun kadang2  x sangat main dengan nikki,namun melihat dia ada cukup buat aku lega... Siesly,aku sangat sayangkan nikki..kalau hilang awek pun x rasa pedih sangat,ni da masuk seminggu masih lagi harapkan kepulangan nikki...Ya ALLAH, aku doakan agar berlaku keajaiban dengan izinMU...

Benarlah kata pepatah,kehilangan amat dirasai...rasa sakit kehilangantu susah aku nak gambarkan..ni baru kehilangan yang kecil,belum lagi kehilangan yang besar dalam hidup.aku harap hatiku tabah menghadapi dugaan dan cabaran dalam hidup..sudah lumrah alam,setiap yang bernyawa pasti ada akhirnya...setiap pertemuan mesti ada perpisahan...sob2.....




0 comments: